طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

  • ۰
  • ۰

مهمترین هدفی که هر وب سایت شرکتی دنبال میکند در واقع معرفی یک کسب و کار است. کسب و کاری که شاید کوچک و دور از دسترس دیگران باشد اما به وسیله وب سایت خود مورد توجه طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک وب سایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.

امروزه دیگر وب سایت نه به عنوان یک ابزار اولیه و ضروری، بلکه به عنوان یک ابزار لوکس برای افزایش اعتبار آن کسب و کار حرف های زیادی برای گفتن دارد. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه شده و آن ها را به سوی کسب و کار شما سوق می دهد.

با ارائه یک وب سایت به مشتریان نه تنها کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خواهیم کرد بلکه دانش و اطلاعات خود را به آن ها نشان خواهیم داد و ثابت خواهیم کرد تا چه اندازه از دانش روز دنیا مطلع هستیم.

زمانی که در تمام ساعات شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما  افزایش خواهد یافت و قطعا نسبت به شرکت هایی که این پشتیبانی و یا وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود.

وب سایتی که به صورت مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خود دارد و ثابت میکند مشتریان تا جه اندازه برای او مهم و قابل احترام هستند. بدین ترتیب اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار میگیرد قطعا باید به روز بوده و ثابت کند دانش شرکت بر پایه علم روز دنیا پیش می رود. علاوه بر این به روز رسانی وب سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و ایجاد تغییرات در انواع دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها است.

نکته مهمی که در این میان به چشم میخورد این است که حتی اگر نگرانی ما هزینه بر بودن طراحی وب سایت شرکتی نیز باشد باید بدانیم  هزینه طراحی یک وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی برای معرفی کسب و کار شما، در دراز مدت بسیار به صرفه تر از زمانی است که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مانند تلویزیون و غیره تبلیغ کند. در واقع از بعدی دیگر وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و کار بنگاه های کوچک و بزرگ محسوب می شود.



طیف بسیار گسترده ای از مشتریان، قبل از هر تصمیمی برای خرید و یا کسب اطلاعات در مورد چیزی که در ذهن دارند شروع به جستجو در اینترنت و موتور های جستجوگر مانند گوگل میکنند. این موضوع هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد.

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد هدف از طراحی سایت شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی است. شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب سایت حرفه ای خواهند داشت. شرکت ها با طراحی وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خود کمک میکنند و باعث تداوم حیات آن برند در صنعت می شوند. میتوان به جرات ادعا کرد که یک وب سایت تنها مجموعه ای از کلمات پیرامون فعالیت های آن شرکت نیست بلکه نشان از عملکرد تجاری و بازرگانی شرکت است که میتواند به وسیله تصاویر یا فیلم های مختلف تجاری به تصویر درآید. با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های موفق اجرا شده توسط شرکت، میتوان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظاهر شد.


در این شرایط عدم حضور یک شرکت در این صحنه رقابت و در وضعیتی که رقبا روز به روز فعالیت ها و ویژگی های برجسته خود را پررنگتر میکنند، در واقع از دست دادن مشتریان بالقوه شرکت است. برخی وب سایت ها حتی پا را فراتر گذاشته و جایگاه تیم فروش و حتی خدمات پس از فروش را به خود اختصاص می دهند و مراحل معرفی محصول و فروش آن را از ابتدا تا انتها به بهترین وجه انجام می دهندو بنابراین دیگر نیازی به تیم فروش نخواهیم داشت. زمانی که یک شرکت با طراحی سایت شرکتی بتواند میان مشتری بالقوه و کسب و کار خود ارتباط و تعامل ایجاد کند تبدیل به یک مزیت رقابتی خواهد شد. مزیتی که شاید رقبا با نادیده گرفتن آن ضررهای بزرگی را متحمل شوند.

با توجه به تمام این موارد لازم است تا ضرورت وجود یک وب سایت شرکتی به عنوان یک سرمایه برای کسب و کارهای مختلف بیش از پیش تشریح شود. موارد زیر از مهمترین مواردی هستند که ثابت میکند تمام شرکت ها و کسب و کارها نیاز به یک وب سایت شرکتی برای معرفی خود دارند.



طراحی سایت در رشت

سئو سایت در رشت
  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • کبری خجسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی