طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

  • ۱
  • ۰

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری و راه اندازی یک وب سایت خبری مناسب یکی از دغدغه های مدیران سایت های خبری می باشد.کاربران اینترنت همواره به دنبال جستجوی آخرین اخبار در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و گروه های دیگر اخبار در وب سایت ها هستند و مایل هستند خبر را در لحظه دریافت کند، همین موضوع مخاطبان سایت های خبری را در سال های اخیر افزایش داده است.


از این رو درخواست طراحی سایت خبری نیز به مراتب افزایش یافته است اما باید بدانید طراحی سایت خبری به تنهایی کافی نیست و جذب بازدید کننده و کاربر مرتبط و هدفمند  موفقیت این نوع سایت ها را تعیین می کند.

طراحی سایت خبری به تنهایی بازدید سایت را بالا نمی برد و باید نکاتی همچون طراحی، سئو، تجربه کاربری وبسیاری نکات پر اهمیت دیگر در طراحی سایت خبری رعایت شود.


در طراحی وب سایت های خبری باید استاندارد های خاصی رعایت شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.





چیدمان طراحی سایت خبری

چیدمان سایت خبری باید به نحوی باشد که کاربر سایت در کمترین زمان به خبر مورد نظر و اخبار مشابه آن دست یابد، دسته بندی های منظم و مرتبط اخبار کمک به سزایی در این مهم می کند.

در کنار اهمیت کاربران در طراحی وب سایت های خبری راحتی تولید محتوا نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است در نتیجه در طراحی سایت های خبری سرعت بالا در تولید ، انتشار و ویراستاری محتوا در سطوح دسترسی مختلف اهمیت بالایی دارد.

فرمت های مختلف ارائه خبر در سایت خبری

استفاده از انواع فیلم و تصویر کاربر را جذب خبر کرده و باعث می شود زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند و امکان تبدیل شدن به یک بازدید کننده وفادار را نیز افزایش می دهد.



طراحی سایت خبری موفق

نکته مهم در طراحی سایت های خبری تبدیل کاربر معمولی به یک کاربر وفادار است و این امر با طراحی مناسب و رعایت نکات سئو ،توجه به تجربه کاربری و  روانشناسی رنگ ها به دست می آید و ترافیک دریافتی سایت را افزایش می دهد.



طراحی سایت در رشت


سئو سایت در رشت



  • ۹۸/۰۲/۱۱
  • کبری خجسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی