طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

  • ۰
  • ۰

بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو نیازمند زمان است و نمی توان در مدت زمان خیلی کوتاه، سایت را در صفحه ی اول گوگل نمایش داد. شاید با استفاده از سئوی سیاه و تکنیک های اسپمینگ بتوان در مدت زمان کوتاهی رتبه ی سایت را بهبود بخشید. اما باید هر لحظه منتظر جریمه شدن توسط گوگل باشید. پس به شما توصیه می کنیم که با صرف زمان بیشتر از راه اصولی رتبه ی سایت خود را افزایش دهید. برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل باید در مورد الگوریتم رتبه بندی گوگل و نحوه ی تاثیر این الگوریتم در رتبه بندی سایت آگاهی داشته باشید.




نکاتی برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل

 

برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل تکنیک های زیادی وجود دارد که در این مقاله به برخی از این تکنیک ها اشاره می شود.
۱- اولین قدم برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل، کلمات کلیدی هستند. از آن جا که کلمات کلیدی نقش مهمی در بهینه سازی سایت دارند، باید با دقت کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و سپس این کلمات در سایت بهینه سازی شوند.

۲- استانداردهای w3c را برای وب سایت خود چک کنید. برای انجام این کار می توانید به سایت http://validator.w3.org مراجعه کنید و با وارد کردن آدرس سایت تان خطاها و ایرادات آن را شناسایی کنید و آن ها را برطرف نمایید.

۳- ریسپانسیو کردن سایت (سازگاری سایت با دستگاه های مختلف) در بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو تاثیرگذار است.

۴- بهینه سازی محتوای سایت که تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت دارد. مطالب سایت باید مرتبط با زمینه ی فعالیت شما باشد. در تولید محتوا باید به کیفیت مطالب، وجود کلمات کلیدی در تگ عنوان و بدنه ی اصلی محتوا، تکراری نبودن و با ارزش بودن محتوا توجه داشت. همچنین پیوستگی در تولید محتوا از نظر الگوریتم گوگل بسیار ارزشمند است.

۵- بالا بودن سرعت بارگذاری سایت

۶- فعالیت در شبکه های اجتماعی و به دست آوردن لینک از شبکه های اجتماعی

۷- تبادل لینک نیز یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه ی سایت است. گرفتن لینک از سایت های معتبر منجر به افزایش اعتبار سایت شما می شود. همچنین استفاده از لینک های داخلی مرتبط بودن مطالب سایت را به گوگل نشان می دهد و در سئوی سایت موثر است.

۸- قواعد نگارشی از دید گوگل را رعایت کنید. برای مثال طول عنوان باید حداکثر ۷۰ کاراکتر باشد. در پاراگراف اول حتماً از کلمات کلیدی استفاده کنید. از تگ های heading به درستی استفاده کنید و موارد دیگر.

۹- متای توضیحات به دلیل این که در صفحه ی نتایج گوگل نمایش داده می شود، در جذب مخاطبان اهمیت زیادی دارد. نوشتن یک متای توضیحات جذاب می تواند کاربران را ترغیب کند تا از سایت شما بازدید کنند. ۱۶۰ تا ۱۷۰ کاراکتر برای متای توضیحات مناسب است.

۱۰- داشتن نقشه ی سایت

۱۱- ثبت سایت در Directory Submission می تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.



طراحی سایت در رشت


سئو سایت در رشت
  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • کبری خجسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی