طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

  • ۰
  • ۰

 در بسیاری از موارد مشاهده شده، بازدید کنندگان و مشتریان قبل از آنکه بخواهند زمانی برای مطالعه مطالب وب سایت شما قرار دهند، ابتدا برای پیدا کردن مطالب جذاب مورد نظر ، صفحات وب سایت شما را به طور کلی بازدید میکنند، در اینجا، آیکن ها در وب سایت تاثیر خود را برای جذب مخاطب می گذارند.

آیکن ها در طراحی سایت یکی از راههای آسان و ساده برای جذب مخاطب است.

در ادامه مقاله می خواهیم اطلاعاتی در خصوص تاثیر گذاری آیکن ها در طراحی سایت را در اختیار شما قرار دهیم، با ما همراه باشید.
استفاده از آیکن ها در وب سایت می تواند نقش مثبت و مهمی در کسب و کار اینترنتی شما تاثیر بگذارد، بهتر است به کاربردهای مهم آیکن ها در طراحی سایت توجه نمایید:






1- جذب مخاطب از طریق بینایی

 اصولا بیشتر مردم به صفحات ساده و بدون استفاده از طرح ها و آیکن های گرافیکی علاقه ندارند و جذب آن صفحه نمی شوند. مردم به دنبال صفحاتی هستند که ، از نظر بصری تا حدودی اطلاعات را به بیننده وب سایت القا نماید، بهتر است در صفحات وب سایت، از آیکن ها و طرح های گرافیکی استفاده نمایید.

٢- خلاقیت در استفاده از آیکن

 استفاده از خلاقیت در طراحی آیکن های وب سایت،می تواند یکی از دلایل جذب مخاطب شود، با طراحی مناسب با هدف وب سایت و قرار دادن در جای مناسب، می توانید کاربر را ترغیب به برقراری ارتباط با وب سایت نمایید.

٣- قراردادن آیکن در فهرست محصولات

در بیشتر موارد، اصولا شرکت ها یک محصول خاصی را ندارند و تعداد زیادی محصول تولیدی و برای فروش دارند. برای تفکیک این محصولات از هم می توانید با افزودن آیکن به هر یک از این موارد،یک ایده مؤثر در جذب مخاطبان بیشتر خود داشته باشید. این کار به ایجاد یک رابطه ذهنی بین تصویر خاص آیکن و محصول کمک می نماید.

۴-استفاده مناسب از آیکن های انیمیشن

برای نمایش جذاب تر در وب سایت می توانید از آیکن های انیمیشن استفاده نمایید. همیشه اجباری وجود ندارد که آیکن ها ثابت باشند؛ بنابراین، قرار دادن  کمی انیمیشن می تواند تأثیرات چشمگیری در وب سایت  ایجاد کند.

۵- جایگذاری مناسب آیکن در طراحی سایت

با توجه به اینکه هدف استفاده از آیکن مورد نظر در وب سایت چیست، باید آن را در موقعیت مناسبی قرار بدهید. استفاده  آیکن ها در طراحی سایت ،همیشه کاربر پسند هستند، استفاده از آنها در وبسایت ها همیشه جذابیت دارند، بنابراین بهتر است که در طراحی آیکنهای وب سایت خلاقیت به خرج دهید. آیکنها را در ستون جانبی،  فهرست ویژگیها و ... استفاده نمایید.

۶- منوی وب سایت

در خصوص استفاده آیکن در منوی سایت، نظر طراحان وب سایت و توسعه دهندگان متفاوت است،اما می توانید استفاده از آیکن در منوهای سایت خود را امتحان کنید. شما می توانید طرح ها، شکل ها و... در آیکن ها استفاده نمایید  این کار تقریباً کل وبسایت شما را منحصر به فرد خواهد کرد.
در تصویر زیر همانطور که مشاهده میکنید برای منوی وب سایت از آیکن های گرافیک و در بخش تماس با ما ، آدرس، ساعت کاری و ایمیل های شرکت نیز بر اساس موضوع متناسب گذاشته شده است.




طراحی سایت در رشت


سئو سایت در رشت

  • ۹۸/۰۲/۳۰
  • کبری خجسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی