اداره آمار وزارت بازرگانی اخیراً منتشر کرده است که فروش خردهفروشی تجارت الکترونیک در ایالات متحده برای سهماهه دوم سال ۲۰۲۱، ۲۱۱.۷ میلیارد دلار بوده است! این رقم نسبت به سهماهه اول سال ۲۰۲۱، ۷.۶ درصد افزایش داشته است. واضح است که همهگیری اخیر، شیوه خرید مردم را برای همیشه تغییر داده است.
با این حال، حتی قبل از آن، در مقالهای از مجله Internet Retailer اشاره شده بود که خردهفروشان بزرگی مانند Nordstrom و Macy's فروش آنلاین خود را در سال ۲۰۱۱ افزایش دادهاند، گاهی اوقات تا ۴۰٪. این باورنکردنی است وقتی در نظر بگیرید که در برخی موارد، این افزایش چند صد میلیون دلاری است.
برای سفارش طراحی سایت در قزوین با خجسته وب تماس بگیرید
بنابراین، چرا مردم به طور فزایندهای به جای خرید از فروشگاههای محلی خود، خرید آنلاین را انتخاب میکنند؟ در اینجا سه مزیت کلیدی خرید آنلاین نسبت به فروشگاههای سنتی فیزیکی آورده شده است.
۱. راحتی
برای بسیاری از مشتریان، یکی از مزایای خرید آنلاین، راحتی آن است. اگرچه برخی افراد مراجعه به یک فروشگاه محلی را آسانتر از سفارش آنلاین و دریافت آن میدانند، اما چند مزیت خرید آنلاین وجود دارد که به سادگی راحتتر هستند.
از راحتی خانه خود خرید کنید
اولاً، لازم نیست واقعاً به فروشگاه بروید. فقط برای رفتن فیزیکی به فروشگاه، به راهی برای رسیدن به آنجا نیاز دارید و برای اکثر مردم، این کار با رانندگی انجام میشود. شما نه تنها بنزین را برای رانندگی تا فروشگاه هدر میدهید، بلکه زمان گرانبهایی را از روز خود میگذرانید. این را با راحتی خرید آنلاین مقایسه کنید که در بسیاری از سایتهای بزرگ به یک امر با یک کلیک تبدیل شده است. جزئیات پرداخت، مانند اطلاعات کارت اعتباری، میتوانند به طور ایمن ذخیره شوند تا یک تجربه خرید آسان فراهم شود.
دیگر نیازی به رانندگی تا فروشگاه برای خرید شامپو یا غذای سگ نیست. فقط محصول را به صورت آنلاین انتخاب کنید، یک بار کلیک کنید و تمام. این ما را به یکی دیگر از جنبههای راحت خرید آنلاین میرساند: سرعت.
سرعت
این یکی از حوزههایی است که به نظر میرسد خردهفروشی سنتی در گذشته نسبت به خردهفروشی آنلاین برتری داشته است. قبلاً خرید در فروشگاهها رضایت فوری ایجاد میکرد زیرا شما میتوانستید خرید خود را در همان لحظه خرید در دست بگیرید. اما این مزیت به آرامی توسط حوزه رو به گسترش تکمیل سفارش تجارت الکترونیک در حال خنثی شدن است.
چند سال پیش، انتظار یک هفتهای برای تحویل محصول غیرمعمول نبود، که برای بسیاری از مصرفکنندگان خیلی طولانی بود. با این حال، امروزه یک خردهفروش آنلاین با یک فرآیند تکمیل سفارش با کیفیت بالا و ساده میتواند معمولاً محصول شما را ظرف ۱-۲ روز کاری به دستتان برساند. گاهی اوقات، حتی میتوانید تحویل در همان روز را دریافت کنید که مزیت بزرگی از خرید آنلاین است.
گزینههای ارسال آنلاین سریع و مقرونبهصرفه، بیمیلی بسیاری از مردم به خرید آنلاین را از بین برده است. در واقع، ارسال سریع (گاهی اوقات حتی ارسال رایگان در همان روز) یکی از دلایل اصلی است که چرا تعداد بیشتری از مردم خرید آنلاین را انتخاب میکنند.
۲. قیمت
آیا خرید آنلاین چیزی ارزانتر از خرید آن در فروشگاه است؟ در بسیاری از موارد، همینطور است! برخی از سبدهای خرید و پلتفرمهای آنلاین، خدمات اشتراک سالانه ارائه میدهند که تخفیف و ارسال رایگان برای هر کالای خریداری شده ارائه میدهند. حتی در مواردی که اینطور نیست، خریداران آنلاین میتوانند در هزینهها صرفهجویی کنند زیرا میتوانند به راحتی قیمتها را برای بهترین معامله ممکن مقایسه کنند.
وقتی رقیب شما فقط با یک کلیک فاصله دارد، انگیزه زیادی برای ارائه پایینترین قیمتهای ممکن وجود دارد. قیمت همیشه یک جزء حیاتی برای تضمین فروش بوده است و سهولت مقایسه قیمتها در وب، یک مزیت مهم برای خرید آنلاین است.
یکی دیگر از مزایای قیمتی خرید آنلاین این است که بسته به ایالت، بسیاری از فروشگاههای آنلاین مالیات فروش دریافت نمیکنند و این یک مزیت رقابتی بزرگ برای خردهفروشان آنلاین است. اما در مورد قیمتهای ارسال چطور؟ بسیاری از فروشگاهها در صورت خرید مبلغ مشخصی، ارسال رایگان ارائه میدهند.
۳. تنوع
نمیتوانید قطعه الکترونیکی خاص یا اسباببازی مخصوصی را در فروشگاه والمارت محلی خود پیدا کنید؟ مشکلی نیست، زیرا به احتمال زیاد میتوانید آن را آنلاین پیدا کنید. یکی از مزایای خرید آنلاین این است که اقلام خاص، محصولات کمیاب و تقریباً هر چیزی که در بازار موجود است، در اینترنت فروخته میشود.
دلیل این امر این است که خردهفروشان آنلاین مجبور نیستند مانند فروشگاههای فیزیکی، موجودی کالا را در هر مکانی نگهداری کنند. موجودی کالا به طور متمرکز و نزدیک به مشتریان در انبارهای تکمیل سفارش قرار دارد که میتوانند به راحتی به خریداران آنلاین در هر کجا ارسال کنند. اینترنت همچنین کار را برای فروشندگان تخصصی آسانتر میکند زیرا آنها مجبور نیستند برای فروش محصولات خود، یک فروشگاه فیزیکی داشته باشند.
در نهایت، تجارت الکترونیک بینالمللی یک عامل بزرگ در فضای آنلاین است. افرادی که در اینترنت میفروشند با فروشگاههای محلی رقابت نمیکنند، بلکه با هر کس دیگری که محصولات مشابه را میفروشد، صرف نظر از کشوری که در آن هستند، رقابت میکنند. امکان ارسال سفارش به خارج از کشور این روزها بسیار رایج است و هنگام خرید آنلاین، حق انتخاب بیشتری به شما میدهد.
چرا فروش آنلاین را انتخاب کنیم؟
خلاصه اینکه، مزایای عمدهای برای خرید آنلاین و دلایل خوبی برای خرید آنلاین وجود دارد. خردهفروشی آنلاین مزایای قابل توجه و آشکاری نسبت به فروشگاههای فیزیکی ارائه میدهد، بنابراین جای تعجب نیست که شرکتهای بزرگ شاهد افزایش چشمگیر فروش آنلاین هستند. آیا همیشه افرادی وجود خواهند داشت که فکر میکنند تحویل دو روزه خیلی کند است؟ بله، و همیشه افرادی وجود خواهند داشت که از خرید سنتی در فروشگاهها و گشت و گذار نیز لذت میبرند.
اگرچه برخی هنوز معتقدند که معایب خرید آنلاین از مزایای آن بیشتر است، اما تغییر به خرده فروشی آنلاین چیزی نیست که بتوان یا باید نادیده گرفت، و همچنین مزایای فروش محصولات به صورت آنلاین نیز نباید نادیده گرفته شود. اگر به دنبال بهبود فرآیند تکمیل سفارش خود هستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که با یک شرکت لجستیک شخص ثالث (3PL) با تجربه همکاری کنید.
شیپنتورک خدمات تکمیل سفارش ۳PL (شرکت ثالث) را به راحتی، قابل اعتماد و دقیق ارائه میدهد، از جمله تکمیل سفارش در جعبههای اشتراک و مدیریت مرجوعیها ، تا سفارشات شما بستهبندی، ارسال و در هر زمان به موقع به مشتریانتان تحویل داده شوند. همین امروز درخواست قیمت دهید تا ببینید چگونه میتوانیم در کاهش هزینههای حمل و نقل، گزینههای تحویل سریعتر و تجربه خرید بهتر برای مشتریانتان به شما کمک کنیم.
- ۰۴/۰۷/۲۰