خب، برندسازی چیست؟ چیزی فراتر از یک لوگو یا پالت رنگ است. این کسب و کار شماست که در جهان ظاهر میشود - صدا، حس و حال و ارزشهای شما. اگرچه ممکن است برندسازی و سئو دو چیز متفاوت به نظر برسند، اما جادوی واقعی در این ترکیب اتفاق میافتد.
و حالا، تلاشهای شما برای برندسازی و سئو یکی شده است، و ناگهان، شما فقط کلیک دریافت نمیکنید - شما در درازمدت اعتماد، دیده شدن و گسترش پایدار را به دست میآورید. در این پست، توضیح خواهم داد که چگونه تطبیق برند شما با سئوی قوی به تبدیل افراد کنجکاو به مشتریان دائمی کمک میکند.
برای مشاوره سئو سایت در رشت با خجسته وب تماس بگیرید
برندسازی چیست؟
خب، برندسازی واقعاً چیست ؟ و بگذارید به شما بگویم - فقط لوگوی شما که روی یک وبسایت یا چند رنگ زیبا در یک قالب Canva قرار گرفته نیست. برندسازی تمام اجزایی است که کسبوکار شما را تعریف میکند: ماموریت، شخصیت، لحن صدای برند شما، هویت بصری شما و احساسی که در افراد هنگام تعامل با شما ایجاد میکنید. این حس، هاله و افسانه شماست، همه در یک جا.
یک برند قدرتمند چیزی بیش از آگاهی ایجاد میکند - روابط، اعتماد، حتی عشق، روابط بلندمدت با مشتری را ایجاد میکند. در نظر بگیرید وقتی متوجه برندهایی مانند کوکاکولا میشوید چه احساسی دارید. این فقط نوشابه نیست. این شادی، نوستالژی و شاید گرسنگی است. آن کشش عاطفی؟ این ارزش ویژه برند در عمل است.
حالا، بیایید یک نکته را روشن کنیم زیرا ترکیب این اصطلاحات آسان است:
- برندسازی در مورد این است که شما چه کسی هستید.
- بازاریابی یعنی اینکه چطور به مردم در موردش اطلاع میدهید.
- هویت محصول ؟ این همان چیزی است که یک محصول به نظر میرسد و احساس میشود - یک تکه از کیک بزرگتر برند.
به عبارت دیگر، برندسازی صحنه را آماده میکند، بازاریابی حضور را ایجاد میکند و هویت محصول از هر سه پشتیبانی میکند. وقتی برندسازی به درستی انجام شود، ابزارهای مختلف بازاریابی را مؤثرتر میکند و به هر کمپین، حتی در یک دسته صنعتی شلوغ، صدایی متمایز و منسجم میبخشد که جلب توجه میکند.
- ۰۴/۰۸/۱۳