طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

1. طراحی ساده و ناوبری آسان

ممکن است فکر کنید که یک وب سایت خلاق تر شما را از رقبایتان متمایز می کند، این تا حدودی درست است. با این حال، طراحی بیش از حد وب سایت، مشتری شما را از محصول یا خدمات شما منحرف می کند. همچنین، جستجوی اطلاعاتی که کاربر پیدا می‌کند برای کاربر سخت‌تر خواهد بود، که خطر ترک صفحه شما را افزایش می‌دهد.

همیشه مشتری خود را هنگام طراحی وب سایت تجاری خود در نظر داشته باشید (این برای همه کیفیت ها صدق می کند). در مرتب کردن و دسته‌بندی اطلاعاتی که برای کاربرانتان مفید هستند، مانند پست‌ها و توصیه‌های اخیر، دقت ویژه ای داشته باشید. یک صفحه اصلی ساده که این جزئیات مهم را نشان می دهد کافی است تا کسب و کار شما را از دیگران متمایز کند.برای طراحی سایت در انزلی اینجا کلیک کنید

این بدان معنا نیست که نمی توانید با صفحه خود خلاق باشید. برخی از صنایع خواستار طرح‌بندی ساده‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر آزادی هنری بیشتری را فراهم می‌کنند. با این گفته، همیشه به یاد داشته باشید، همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید: "مشتری اول است."

2. پاسخگویی موبایل و مرورگر

بهینه سازی وب سایت شامل سازگاری با موبایل است. بیش از 50 درصد از کاربران اینترنت با موبایل گشت و گذار می کنند و بیش از 80 درصد از رایانه به موبایل می روند. یک صفحه تجاری خوب را می توان در هر اندازه صفحه نمایش بدون تحریف تصاویر مشاهده کرد و همه دکمه های عملکرد کار می کنند. هنگامی که وب سایت شما راه اندازی شد، صفحه را در دستگاه های مختلف، تلفن های همراه، تبلت ها، لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی بررسی کنید و مطمئن شوید که همه یکسان به نظر می رسند.

به غیر از دستگاه های مختلف، وب سایت شما باید در مرورگرهای مختلف نیز کار کند. برخی از سیستم عامل ها با مرورگرهای خاص سازگار نیستند. رابط کاربری مرورگرهای رایج مانند کروم، فایرفاکس، اپرا و سافاری را بررسی کنید و صفحه خود را مطابقت دهید.

3. سرعت بارگذاری سریع

هیچ کس نمی خواهد منتظر یک سایت کند باشد. زمان بارگذاری طولانی ممکن است مشتریان شما را از کار بیاندازد و آنها را مجبور به ترک صفحه کند. یک وب سایت سریع نه تنها تجربه کاربر بلکه رتبه جستجوی شما را نیز بهبود می بخشد. بسیاری از الگوریتم های موتورهای جستجو سرعت بارگذاری صفحه وب را تشخیص می دهند، بنابراین عملکرد ضعیف صفحه می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر منفی بگذارد. برای کوتاه کردن زمان بارگذاری، می توانید فایل ها را محدود کنید یا اندازه آن را قبل از آپلود کوچکتر کنید.

4. امنیت وب سایت

اگر محصولی را در وب سایت خود می فروشید، تلاش بیشتری برای ایمن سازی وب سایت خود با گواهی SSL انجام دهید. لایه سوکت ایمن (SSL) پروتکلی است که اتصال اینترنت را ایمن نگه می دارد و از هرگونه داده حساس بین دو سیستم محافظت می کند. بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا این جنبه از صفحه خود را ایجاد کنید.

5. Call to Action را پاک کنید

بازاریابی دیجیتال فقط افزایش آگاهی از برند شما نیست، بلکه همه چیز در مورد تبدیل است. شما می خواهید مشتری شما اقدامات خاصی را انجام دهد، چه خرید محصول شما باشد و چه در مورد خدمات شما پرس و جو کند. از آنجایی که اولین جایی است که آنها به آن مراجعه می کنند، مطمئن شوید که وب سایت شما یک فراخوان برای اقدام واضح بیان می کند که مشتری شما را تشویق می کند. 

به عنوان مثال، پس از توصیف محصول خود، می توانید به آنها بگویید که چگونه می توانند کالا را خریداری کنند یا در مورد آن پرس و جو کنند. همچنین می‌توانید تماس‌های کوتاه و در عین حال متقاعدکننده‌ای برای اقدام در انتهای پست‌های وبلاگ اضافه کنید. 

6. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

یکی از کلمات کلیدی در بازاریابی دیجیتال سئو است. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به وب سایت شما کمک می کند زمانی که کاربر کلمه کلیدی مرتبط با وب سایت شما را وارد می کند، به صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برسد. در معرض دید بیشتر برند شما از مشتریان هدف قرار می گیرد. با این حال، بهینه سازی بیش از حد نیز می تواند به سئو وب سایت شما آسیب برساند. ممکن است بخواهید یک متخصص سئو استخدام کنید تا مطمئن شوید صفحه شما برای موتورهای جستجو مناسب است. 

7. بازاریابی رسانه های اجتماعی

دیجیتال مارکتینگ فقط شامل یک وب سایت نمی شود. بسیاری از مشتریان بالقوه را می توان در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مشاهده کرد و استفاده از آنها به پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند. می توانید از پلتفرم های مختلفی مانند فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب استفاده کنید و آنها را در وب سایت خود ادغام کنید. حفظ حضور مداوم در رسانه های اجتماعی کمک می کند تا برند شما را در ذهن داشته باشید. همچنین این یک راه خوب برای تعامل مستقیم با مشتریان و هدایت آنها به وب سایت شما است.

8. نام تجاری و اطلاعات تماس

باز هم، ایجاد اعتماد می تواند به مشتریان در خرید محصول یا خدمات شما کمک کند. یک راه برای انجام این کار، بیان برخی از حقایق اساسی در مورد کسب و کارتان است. این ممکن است شامل چشم انداز و ماموریت کسب و کار شما یا یک داستان پس زمینه از نحوه ایجاد سرمایه گذاری خود باشد. برای کمک به مشتریان برای اینکه محصول شما را واضح تر ببینند، می توانید چندین تصویر با وضوح بالا از آن اضافه کنید. اگر در صنعت خدمات فعالیت می کنید، ممکن است بخواهید از مشتریان قبلی گواهینامه اضافه کنید. با این گفته، مطمئن شوید که این بخش را کوتاه اما مختصر بگذارید.

علاوه بر این، مطمئن شوید که اطلاعات تماس مشتریان را اضافه کنید. می توانید شماره تماس یا آدرس ایمیل اضافه کنید. برای سهولت در کار کاربر، می توانید یک بخش فرم تماس را در وب سایت خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که این جزئیات را در جایی قرار دهید که کاربر به راحتی آن را تشخیص دهد، صرف نظر از اینکه در کجای صفحه شما هستند. همچنین، پرس و جو را برای آنها آسان کنید. اعداد یا ایمیل‌ها را به‌عنوان پیوندی قرار دهید که می‌توانند روی آن کلیک کنند، نه اینکه آنها را در تصاویر قرار دهند. برای فرم های تماس، فیلدهای الزامی را که باید پر کنند محدود کنید.

  • کبری خجسته
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)، در ساده ترین عبارت، فرآیند ایجاد تغییرات در وب سایت شما به منظور مشاهده بیشتر آن برای موتورهای جستجو و بهبود رتبه سایت شما است.

اما بهبود سئو فرآیندی نیست که بخواهید بدون داشتن یک استراتژی به سادگی وارد آن شوید. بنابراین، بهترین قدم اول در توسعه استراتژی سئوی خود ، انجام تجزیه و تحلیل سئو است.

نمی توان انکار کرد: محتوا همچنان سنگ بنای سئوی موفق است. در عصری که با اضافه بار اطلاعات و کاربران بی حوصله فزاینده مشخص شده است، بدون شک محتوای بهینه مختصر، بی عارضه و مستقیماً به اصل مطلب است.

بنابراین بیایید ببینیم چگونه می‌توانید محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید و آن را به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید که با بهترین آمار ترافیک به آینده می‌روید که منجر به بازاریابی ارزشمند و سرنخ‌های واجد شرایط فروش می‌شود.

تحلیل سئو چیست؟

 

تجزیه  و تحلیل سئو  تمام فرصت های موجود در سایت خود را که می توانید برای بهبود پتانسیل رتبه بندی خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بررسی کنید، روشن می کند. این شامل ممیزی سایت شما و شناسایی مکان هایی است که می توانید برای ربات های موتور جستجو بهینه سازی کنید.

با تجزیه و تحلیل سئو، می توانید متوجه شوید که چه جنبه هایی از استراتژی سئو شما کار می کند و بزرگترین موانع شما چیست که مانع از بهبود رتبه سایت شما می شود.

چرا تجزیه و تحلیل سئو مهم است؟

بینش‌هایی که از تجزیه و تحلیل سئو به دست می‌آورید به شما جهت می‌دهد که کجا می‌توانید محتوا و جنبه‌های فنی سایت خود را بهبود ببخشید تا تجربه بهتری برای بازدیدکنندگان ارائه دهید و زمینه موتورهای جستجو و روابط بین محتوای شما و جستجوی جستجویی که بازدیدکنندگان از آن استفاده می‌کنند را نشان دهید.

به بیان ساده، تجزیه و تحلیل سئو برای شما ضروری است تا رتبه بالاتری کسب کنید، دسترسی خود را گسترش دهید، ترافیک را افزایش دهید و به اهداف تجاری خود برسید.

با تجزیه و تحلیل، شما در تاریکی عکس نمی گیرید. شما تصمیمات استراتژیک می گیرید که زمان و منابع صرف شده را کاهش می دهد. 

بدون تجزیه و تحلیل کامل سئو سایت شما، تصمیم گیری آگاهانه برای بهبود رتبه سایت خود در SERP تقریبا غیرممکن است. 

نحوه تجزیه و تحلیل سئوی درون صفحه: چک لیست رایگان

تجزیه و تحلیل صحیح سئوی صفحه ممکن است کمی طول بکشد. عوامل زیادی در فرآیند تجزیه و تحلیل سئوی درون صفحه دخیل هستند، اما با چک لیست ما، می توانید حسابرسی سئوی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سایت خود را به درستی بهینه می کنید.

ابتدا، بیایید عناصر دخیل در سئوی درون صفحه را مورد بحث قرار دهیم.

سئو درون صفحه چیست؟

سئو داخلی به فرآیند بهینه سازی یک صفحه وب برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو به منظور کسب ترافیک بیشتر اشاره دارد. در صفحه شامل محتوای صفحه، معماری صفحه و کد منبع HTML است

تمرکز بر سئوی درون صفحه برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند است زیرا اطلاعاتی را در مورد نحوه ارائه ارزش سایت شما به افراد با موتورهای جستجو در میان می گذارد. در اصل، این کمک می کند تا سایت شما توسط ربات های موتور جستجو و انسان ها به طور یکسان شناسایی شود.

بهینه سازی ضعیف در صفحه می تواند مانع از یافتن سایت شما از طریق جستجوی ارگانیک شود. و چیزی که در مورد سئو داخلی صفحه وجود دارد این است که همه چیز به شما بستگی دارد. به همین دلیل مهم است که یاد بگیرید چگونه آن را تجزیه و تحلیل کنید و آن را با روندهای فعلی سئوی درون صفحه مطابقت دهید.

از چک لیست سئو زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که یک صفحه از محتوا را به درستی بهینه می کنید.

چک لیست سئوی درون صفحه شما

 

تلاش‌های شما در سئو به سئوی درون صفحه ختم نمی‌شود. همچنین باید یاد بگیرید که چگونه سئوی خارج از صفحه را تجزیه و تحلیل کنید.

نحوه تجزیه و تحلیل سئوی خارج از صفحه: چک لیست رایگان

از چک لیست و توضیحات ما در مورد سئوی خارج از صفحه استفاده کنید تا درک خود را از نحوه کارکرد سئو خارج از صفحه برای شما عمیق تر کنید.

سئو خارج از صفحه چیست؟

سئوی خارج از صفحه اصطلاحی است که فعالیت‌های سئوی را که شما و تیمتان در خارج از وب‌سایت خود انجام می‌دهید برای ارتقای رتبه یک صفحه وب در موتورهای جستجو توصیف می‌کند. سئوی خارج از صفحه شامل جنبه هایی مانند لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی، وبلاگ نویسی مهمان، و دایرکتوری ها و سایت های استناد محلی است .

استفاده از سئوی خارج از صفحه در استراتژی شما می تواند به صفحه وب شما کمک کند تا در صفحه نتایج موتورهای جستجو رتبه اول را کسب کند. 

از چک لیست سئوی خارج از صفحه ما برای شروع بهبود رتبه خود استفاده کنید.

چک لیست سئوی خارج از صفحه شما

چگونه یک تحلیل سئو سایت خود را در 10 مرحله سریع انجام دهید

در اینجا 10 مرحله کلیدی وجود دارد که باید هنگام انجام تجزیه و تحلیل سئو انجام دهید.

1. قابلیت مشاهده خود را در گوگل بررسی کنید.

 

رتبه وب سایت شما در گوگل چگونه است؟ میانگین موقعیت در SERP چقدر است؟

هنگام شروع تجزیه و تحلیل سئو، مهم است که با دید پرنده شروع کنید. مشخص کنید که چه تعداد از صفحات وب سایت شما در موتور جستجو رتبه بندی شده اند و درک بهتری از دید کلی وب سایت خود در گوگل داشته باشید.

2. URL ها و توضیحات متا را بررسی کنید.

URL ها باید به حدود چهار تا پنج کلمه کوتاه شوند که محتوای موجود در صفحه را توصیف می کنند. به عنوان مثال، مقاله ما چگونه از جستجوی سایت گوگل برای خزیدن در کل وب سایت خود استفاده کنیم" یک URL ساده از "چگونه از جستجوی سایت گوگل استفاده کنیم" دارد.

اگر URL های شما طولانی یا نامربوط هستند، می توانید آنها را بهینه سازی و ویرایش کنید تا ربات های موتور جستجو بهتر بفهمند چه چیزی در صفحه است. اما، هشدار داده شود، این می تواند بر روی آب پیوند URL قدیمی تأثیر بگذارد.

با این حال ، می‌توانید توضیحات متا را تا جایی که می‌خواهید ویرایش کنید. توضیحات متا شما باید شامل کلمات کلیدی اولیه و ثانویه باشد و به درستی مطالب صفحه شما را خلاصه کند. 

  • کبری خجسته
  • ۰
  • ۰

 

ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا و مرتبط یکی از مهم ترین استراتژی ها برای بهبود ترافیک وب سایت با استفاده از رسانه های اجتماعی است. این به معنای تولید محتوایی است که نه تنها به خوبی نوشته شده و جذاب باشد، بلکه با مخاطبان هدف شما و علایق آنها نیز مرتبط باشد. این می تواند شامل پست های وبلاگ ، ویدیوها، اینفوگرافیک ها یا هر نوع محتوای دیگری باشد که با مخاطبان شما طنین انداز می شود. با اشتراک گذاری این محتوا در کانال های رسانه های اجتماعی خود، می توانید بازدیدکنندگان جدیدی را به وب سایت خود جذب کنید و دنبال کنندگان وفادار خود را ایجاد کنید..برای مشاوره طراحی سایت در رشت اینجا کلیک کنید

علاوه بر این، با ارائه مداوم محتوای ارزشمند، خود را به عنوان یک رهبر فکری و اقتدار در صنعت خود معرفی می کنید، که باعث می شود افراد تمایل بیشتری به بازدید از وب سایت شما داشته باشند

استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی

استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی یکی دیگر از راه های موثر برای افزایش ترافیک وب سایت است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر، گزینه‌های تبلیغاتی مختلفی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند، مانند پست‌های حمایت‌شده ، تبلیغات چرخ و فلک، و تبلیغات ویدیویی. این گزینه‌ها به شما امکان می‌دهد تا جمعیت‌شناسی، علایق و رفتارهای خاصی را هدف قرار دهید، که این شانس را افزایش می‌دهد که افراد مناسب تبلیغات شما را ببینند.

هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید، این امکان را خواهید داشت که پیوندی به وب سایت خود را در آگهی قرار دهید، بنابراین افراد می توانند از طریق آن کلیک کرده و از سایت شما بازدید کنند. تقویت کمپین خود با هدایای تبلیغاتی هدفمند شرکتی می تواند به طور قابل توجهی نرخ تعامل و کلیک را افزایش دهد. گنجاندن ایده‌های خلاقانه هدیه تبلیغاتی در استراتژی شما نه تنها مشتریان بالقوه را مجذوب خود می‌کند، بلکه انگیزه‌های ملموسی برای تعامل با برند شما برای آنها فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید عملکرد تبلیغات خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل ردیابی کنید، بنابراین می‌توانید ببینید که چه تعداد از مردم به سایت شما کلیک می‌کنند و در صورت نیاز تغییراتی را در کمپین خود انجام دهید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند راهی عالی برای دسترسی سریع و مقرون به صرفه به تعداد زیادی از مردم باشد. این یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت است، به خصوص اگر مخاطب خاصی را هدف قرار می دهید یا محصول یا خدمات خاصی را تبلیغ می کنید.

ایجاد حضور قوی در برند

ایجاد یک برند قوی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک وب سایت بسیار مهم است. حضور قوی در برند به این معنی است که کسب و کار شما در تمام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما ظاهر و احساسی ثابت دارد و پیام‌های شما واضح و مشخص است. همچنین به این معنی است که شما به طور فعال با مخاطبان خود درگیر هستید و با آنها رابطه برقرار می کنید.

داشتن یک برند قوی در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شوید و همچنین باعث می شود که مردم برند شما را به خاطر بسپارند و از وب سایت شما بازدید کنند. وقتی مردم برند شما را می شناسند و به آن اعتماد می کنند، به احتمال زیاد لینک وب سایت شما را دنبال می کنند و مشتری می شوند.

برای ایجاد یک حضور قوی در برند، باید ظاهر و احساسی ثابت برای پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید، به طور منظم پست کنید و با مخاطبان خود درگیر شوید. همچنین باید از برندسازی ثابت در تمام نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود، از جمله تصاویر نمایه، عکس‌های جلد و بایوس استفاده کنید. علاوه بر این، باید از پیام‌رسانی مداوم در تمام کانال‌های خود استفاده کنید تا مردم بدانند از برند شما چه انتظاری دارند.

با ایجاد یک برند قوی در رسانه های اجتماعی، می توانید آگاهی از برند را افزایش دهید، اعتماد و وفاداری را در بین مخاطبان خود ایجاد کنید و در نهایت ترافیک وب سایت را افزایش دهید.

استفاده از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی

استفاده از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی یک استراتژی است که می تواند برای افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از مخاطبان افرادی که قبلاً در رسانه های اجتماعی دنبال کننده ایجاد کرده اند، استفاده شود. این افراد که به عنوان اینفلوئنسر شناخته می شوند، با ارائه محتوای ارزشمند و درگیر شدن با مخاطبان خود، طرفداران وفاداری ایجاد کرده اند.

با مشارکت با اینفلوئنسرها، شرکت ها می توانند به روشی معتبرتر و ارگانیک به مخاطبان هدف خود دست یابند. اینفلوئنسرها می توانند محصولات یا خدمات شما را در کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنند، که می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود. آنها همچنین می‌توانند محتوای حمایت‌شده، مانند ویدیوها یا پست‌های وبلاگ ، که محصولات یا خدمات شما را نشان می‌دهند، ایجاد کنند، که می‌تواند دید و اعتبار برند شما را افزایش دهد.

هنگام انتخاب یک اینفلوئنسر برای کار، مهم است که اطمینان حاصل کنید که مخاطبان آنها با مخاطبان هدف شما همسو هستند و محتوای آنها با محصولات یا خدمات شما مرتبط است. همچنین مهم است که ارتباطات واضحی داشته باشید و اهداف مشخصی برای مشارکت ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف از نتیجه راضی هستند.

استفاده از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی می تواند یک راه مقرون به صرفه برای افزایش ترافیک وب سایت و دستیابی به مخاطبان بیشتر باشد. همچنین می تواند اعتبار برند را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد.

میزبانی هدایا و مسابقات

میزبانی هدایا و مسابقات در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت با درگیر کردن و ایجاد انگیزه در مخاطبان است. هدایا و مسابقات می توانند برای ایجاد سر و صدا در اطراف برند شما و تشویق مردم به بازدید از وب سایت شما استفاده شوند.

هدایا شامل ارائه یک جایزه به یک برنده تصادفی است که از بین گروهی از افرادی که وارد مسابقه می شوند انتخاب می شود. جایزه می تواند هر چیزی باشد، از یک محصول یا خدمات گرفته تا یک کارت هدیه . برای ورود به جایزه، شرکت‌کنندگان معمولاً باید مجموعه‌ای از قوانین را دنبال کنند، مانند لایک کردن یک پست یا دنبال کردن حساب رسانه‌های اجتماعی شما.

از سوی دیگر، رقابت‌ها تعاملی‌تر هستند و معمولاً از شرکت‌کنندگان می‌خواهند چیزی مانند عکس یا ویدیو ارسال کنند. برنده معمولا بر اساس مجموعه ای از معیارها مانند خلاقیت یا اصالت انتخاب می شود.

هدایا و مسابقات راهی عالی برای افزایش تعامل در کانال های رسانه های اجتماعی شما و تشویق مردم به بازدید از وب سایت شما هستند. آنها همچنین می توانند برای جمع آوری اطلاعات تماس از شرکت کنندگان مورد استفاده قرار گیرند، که می تواند برای تلاش های بازاریابی آینده استفاده شود.

هنگام میزبانی هدایا و مسابقات، مهم است که قوانین و دستورالعمل‌ها را به وضوح بیان کنید و مطمئن شوید که آنها با شرایط خدمات پلتفرم‌های رسانه اجتماعی که استفاده می‌کنید مطابقت دارند. علاوه بر این، مهم است که جایزه ای را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما مناسب و جذاب باشد.

میزبانی هدایا و مسابقات می تواند یک راه سرگرم کننده و موثر برای افزایش ترافیک وب سایت، ایجاد سر و صدا در اطراف برند شما و ایجاد تعامل در رسانه های اجتماعی باشد.

استفاده از ابزارهای اتوماسیون شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی راهی برای شرکت ها برای ساده سازی و بهینه سازی تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی است. این ابزارها می‌توانند کارهای تکراری مانند زمان‌بندی پست‌ها، پاسخ به نظرات و پیام‌ها و ردیابی تحلیل‌ها را خودکار کنند.

ابزارهای اتوماسیون رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنند، که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان و اطمینان از انتشار منظم محتوا شود. این می تواند به ویژه برای شرکت های کوچکی که منابع محدودی دارند مفید باشد. آن‌ها همچنین به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا تجزیه و تحلیل‌ها را ردیابی کنند و بر تعامل نظارت کنند، که می‌تواند به شناسایی محتوایی که با مخاطبانشان طنین‌انداز است و چه چیزی نیست کمک کند.

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اتوماسیون رسانه‌های اجتماعی Hootsuite است که به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنند، تجزیه و تحلیل‌ها را ردیابی کنند و چندین حساب رسانه اجتماعی را از یک پلتفرم مدیریت کنند. ابزار محبوب دیگر Buffer است که ویژگی های مشابهی را ارائه می دهد و همچنین تجزیه و تحلیل و زمان بندی را ارائه می دهد.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه ابزارهای اتوماسیون می توانند مفید باشند، اما نباید از آنها برای جایگزینی تعامل انسانی در رسانه های اجتماعی استفاده شود. ابزارهای اتوماسیون باید برای پشتیبانی، نه جایگزینی، تعامل انسانی استفاده شوند. همچنین مهم است که به دفعات پست ها توجه داشته باشید و از ارسال بیش از حد یا تبلیغات بیش از حد خودداری کنید.

به طور خلاصه، ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی راهی مفید برای ساده سازی و بهینه سازی تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. آنها می توانند در زمان و منابع صرفه جویی کنند و به شرکت ها اجازه دهند تا تجزیه و تحلیل ها را ردیابی کنند و تعامل را نظارت کنند. آنها باید برای حمایت از تعامل انسانی استفاده شوند، نه اینکه جایگزین آن شوند.

تعامل با مخاطبان خود از طریق رسانه های اجتماعی

تعامل با مخاطبان خود از طریق رسانه های اجتماعی راهی برای ایجاد روابط و افزایش ترافیک وب سایت است. تعامل به معنای گوش دادن فعالانه و پاسخ دادن به مخاطبان، تشویق آنها به شرکت در گفتگوها و ایجاد حس اجتماعی در اطراف برند شما است.

چند راه برای تعامل با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی وجود دارد:

  1. پاسخ به نظرات و پیام‌ها: این به معنای اختصاص دادن زمان برای خواندن و پاسخ به نظرات و پیام‌هایی است که افراد در پست‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌گذارند. این نشان می دهد که شما برای نظرات آنها ارزش قائل هستید و به آنچه آنها می گویند علاقه مند هستید.

  2. شروع گفتگو: این به معنای ایجاد محتوایی است که افراد را تشویق می کند تا افکار و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. این را می توان با پرسیدن سوال، میزبانی نظرسنجی یا ایجاد مسابقه انجام داد.

  3. ایجاد حس جامعه: این به معنای تقویت حس تعلق در میان فالوورهای خود با ایجاد محتوای مرتبط و مرتبط با آنها است. همچنین به معنای شناخت و تجلیل از دستاوردها و نقاط عطف آنهاست.

  4. به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر: این به معنای نمایش محتوای ایجاد شده توسط فالوورهای شما در کانال های رسانه های اجتماعی است. این به ایجاد حس اجتماعی کمک می کند و نشان می دهد که برای مشارکت آنها ارزش قائل هستید.

با تعامل با مخاطبان خود، می توانید روابط و اعتماد ایجاد کنید که می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود. همچنین به ایجاد حس اجتماعی در اطراف برند شما کمک می کند که می تواند منجر به افزایش وفاداری و فروش به برند شود.

مهم است که به یاد داشته باشید که تعامل یک مکالمه دو طرفه است و ضروری است که معتبر و قابل دسترس باشد. همچنین، مهم است که ثابت باشید و مطمئن شوید که به طور منظم درگیر هستید.

بهینه سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی

بهینه سازی نمایه های رسانه های اجتماعی شما فرآیندی است برای اطمینان از اینکه پروفایل های شما به درستی تنظیم شده اند، اطلاعات دقیق و کاملی دارند و به راحتی پیدا می شوند. این می‌تواند به افزایش ترافیک وب‌سایت با آسان‌تر کردن یافتن و ارتباط افراد با کسب‌وکار شما در رسانه‌های اجتماعی کمک کند.

هنگام بهینه سازی پروفایل های رسانه های اجتماعی باید چند عنصر کلیدی را در نظر بگیرید:

  1. اطلاعات نمایه: این شامل نام کسب و کار شما، اطلاعات تماس و شرح مختصری از کاری است که کسب و کار شما انجام می دهد. اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات دقیق و به روز هستند.

  2. تصاویر پروفایل و تصاویر هدر: این تصاویر باید با کیفیت بالا و از نظر بصری جذاب باشند. آنها همچنین باید در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی شما ثابت باشند.

  3. نام‌های کاربری و آدرس‌های اینترنتی: نام‌های کاربری و آدرس‌های اینترنتی را انتخاب کنید که به راحتی به خاطر بسپارید و به راحتی پیدا کنید.

  4. تنظیمات بهینه سازی نمایه: برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی تنظیماتی دارند که به شما امکان می دهد نمایه خود را بهینه کنید. به عنوان مثال، در اینستاگرام، می‌توانید لینک‌هایی را به وب‌سایت خود و سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی در بیو خود اضافه کنید.

  5. از کلمات کلیدی و هشتگ استفاده کنید: از کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان در اطلاعات پروفایل و محتوای پست خود استفاده کنید. این امر می‌تواند یافتن کسب‌وکار شما را در هنگام جستجوی محتوای مرتبط آسان‌تر کند.

به طور خلاصه، بهینه سازی نمایه های رسانه های اجتماعی شما فرآیندی است برای اطمینان از اینکه پروفایل های شما به درستی تنظیم شده اند و به راحتی پیدا می شوند. این می تواند به افزایش ترافیک وب سایت کمک کند تا افراد بتوانند کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند و با آن ارتباط برقرار کنند. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نمایه شما دقیق است، تصاویر نمایه و تصاویر هدر شما با کیفیت هستند، نام کاربری و URL های شما به راحتی قابل به خاطر سپردن و یافتن هستند، و از کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

ایجاد و ترویج محتوای همیشه سبز

ایجاد و ترویج محتوای همیشه سبز استراتژی بهبود ترافیک وب سایت با انتشار و ترویج محتوای مرتبط و مفید برای مدت طولانی است. محتوای همیشه سبز محتوایی است که صرف نظر از تاریخ انتشار آن، برای مدت طولانی مرتبط و مفید باقی می ماند.

هنگام ایجاد و تبلیغ محتوای همیشه سبز چند عنصر کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. محتوای مرتبط و مفید: محتوا باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد و اطلاعات مفیدی ارائه دهد. این می تواند شامل نکات، آموزش ها، راهنماهای نحوه انجام و سایر منابع مفید باشد.

  2. موضوعات بی زمان: محتوا باید موضوعاتی را پوشش دهد که به تاریخ یا رویداد خاصی مرتبط نیستند، که باعث می شود آنها برای مدت زمان طولانی تری مرتبط باشند.

  3. بهینه شده برای موتورهای جستجو: محتوا باید برای موتورهای جستجو با گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط و متا تگ ها بهینه شود.

  4. به طور مداوم آن را تبلیغ کنید: پس از انتشار محتوا، باید به طور مداوم در رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر تبلیغ شود.

  5. آن را به طور منظم به روز کنید: مهم است که محتوا را به روز نگه دارید تا مطمئن شوید که مرتبط باقی می ماند.

با ایجاد و ترویج محتوای همیشه سبز، می توانید جریان ثابتی از بازدیدکنندگان وب سایت را در طول زمان جذب کنید. همچنین به تثبیت نام تجاری شما به عنوان منبع اطلاعات ارزشمند کمک می کند که می تواند اعتماد و اعتبار را نزد مخاطبان شما افزایش دهد. علاوه بر این، محتوای همیشه سبز می تواند به شما کمک کند تا در موتورهای جستجو ظاهر شوید، که می تواند ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت کند.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل ترافیک رسانه های اجتماعی شما

اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل ترافیک رسانه‌های اجتماعی شما، فرآیند ردیابی میزان ترافیکی است که وب سایت شما از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کند و درک عملکرد آن. با درک ترافیک رسانه های اجتماعی خود، می توانید تشخیص دهید که چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی نیست، و تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهبود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود اتخاذ کنید.

هنگام اندازه گیری و تجزیه و تحلیل ترافیک رسانه های اجتماعی باید چند عنصر کلیدی را در نظر بگیرید:

  1. ردیابی ترافیک وب سایت: از ابزارهایی مانند Google Analytics برای پیگیری میزان ترافیک وب سایت شما از رسانه های اجتماعی و اینکه کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی بیشترین ترافیک را به خود اختصاص می دهند، استفاده کنید.

  2. اندازه گیری تعامل: از ابزارهایی مانند Facebook Insights و Twitter Analytics برای سنجش میزان مشارکت در پست های رسانه های اجتماعی خود مانند لایک ها، اشتراک گذاری ها و نظرات استفاده کنید.

  3. تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی مخاطبان: از ابزارهایی مانند Facebook Insights و Twitter Analytics برای تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی مخاطبان خود مانند سن، جنسیت و مکان استفاده کنید.

  4. شناسایی محتوای با عملکرد برتر: از داده های وب سایت و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود برای شناسایی انواع محتوایی که عملکرد خوبی دارند و انواع محتوایی که عملکرد خوبی ندارند، استفاده کنید.

  5. آزمایش و آزمایش: از داده‌های وب‌سایت و تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی خود برای آزمایش و آزمایش انواع مختلف محتوا، تعداد پست‌ها و سایر جنبه‌های استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

با اندازه گیری و تجزیه و تحلیل ترافیک رسانه های اجتماعی خود، می توانید درک بهتری از اینکه چگونه تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما بر ترافیک وب سایت شما تأثیر می گذارد به دست آورید و تصمیمات مبتنی بر داده برای بهبود استراتژی خود بگیرید. این به شما کمک می کند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کرده و درگیر آن شوید و ترافیک وب سایت را در طول زمان افزایش دهید.

  • کبری خجسته
  • ۰
  • ۰

وردپرس از سال 2003 راه اندازی شده است و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار است. در چند سال گذشته، وردپرس به نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیر وبلاگ نویسی تبدیل شده است.

در اینجا 10 دلیل اصلی وجود دارد که چرا وردپرس بسیار محبوب است و چرا ممکن است بخواهید به یک پلت فرم وردپرس برای وب سایت شرکت خود تغییر دهید.

1. سهولت استفاده

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد. افزودن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بسیار آسان است و می تواند به سرعت انجام شود. از آنجایی که فناوری بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد.

2. وب سایت خود را از هر رایانه ای مدیریت کنید

وردپرس مبتنی بر مرورگر است. می توانید از هر رایانه متصل به اینترنت وارد شوید و سایت خود را مدیریت کنید.

3. بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

4. موتورهای جستجو سایت های وردپرس را دوست دارند

کد پشت وردپرس بسیار تمیز و ساده است که خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای تقویت بیشتر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

5. شما کنترل سایت خود را دارید

دیگر منتظر نباشید تا طراح وب شما به روز رسانی های ساده سایت شما را انجام دهد. با وردپرس، تقریباً تمام جنبه های سایت خود را کنترل می کنید و می توانید به راحتی آن به روز رسانی های ساده را خودتان انجام دهید.

6. طراحی وب سایت شما 100٪ قابل تنظیم است

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند. ظاهر و ظاهر سایت را می توان 100% سفارشی کرد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

7. یک وبلاگ ساخته شده و آماده است

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد، قابلیت های وبلاگ نویسی داخلی هستند و در صورت تمایل به راحتی قابل ادغام هستند. راه‌اندازی اشتراک‌های RSS/ایمیل در وبلاگ، قابلیت‌های نظر دادن، و افزودن خودکار جدیدترین پست‌های وبلاگ به صفحات دیگر سایت (مثلاً صفحه اصلی شما) برای راه‌اندازی بسیار ساده است و به گسترش شرکت شما کمک می‌کند. دسترسی داشته باشید و سایت خود را پویاتر و تعاملی تر کنید.

8. کارکرد سایت خود را با افزونه ها گسترش دهید

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، فید توییتر، جعبه هواداران فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم می کند که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند.

9. سایت شما می تواند با رشد کسب و کار شما رشد کند

سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت حداقل به خطر نیفتد.

10. می توانید چندین کاربر داشته باشید

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

  • کبری خجسته
  • ۰
  • ۰

معمولاً وقتی در Muzli درباره طراحی وب سایت صحبت می کنیم، عمیقاً به جزئیات می پردازیم و ایده های بزرگی مانند  فرآیند طراحی کاربر ، تحقیق، چارچوب سیمی، استراتژی محتوا، آزمایش و غیره را مورد بحث قرار می دهیم. اما زمانی که صحبت از طراحی وب سایت برای یک کسب و کار کوچک می شود، واقعیت به چشم می خورد و دامنه آن کمی تغییر می کند. از آنجایی که بودجه و محدودیت های زمانی به عوامل بسیار مهم تبدیل می شوند، خلاصه بسیار ساده می شود: شرکت به سادگی به یک وب سایت خوب نیاز دارد تا مشتریان خود را در مورد آنچه انجام می دهند آگاه کند.

امروز، ما قصد داریم کلاه هوشمند خود را برداریم و به شما کمک کنیم تا فرآیند طراحی وب سایت برای مشاغل کوچک را تا حد امکان کارآمد کنید. حتی اگر به معنای بریدن چند گوشه از اینجا و آنجا باشد، باز هم نتیجه می تواند عالی باشد.برای طراحی سایت فروشگاهی در رشت اینجا کلیک کنید

1. طرز فکر: ایجاد یک وب سایت عالی سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید

اول از همه، شما باید انتظارات خود را مدیریت کنید تا از ناامیدی در آینده جلوگیری کنید. اگرچه ممکن است برای یک چشم آموزش ندیده چندان به نظر نرسد، ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا یک فرآیند طولانی است که حداقل به تجربه زیادی از حداقل چند حرفه ای نیاز دارد. مردم سال ها را صرف مطالعه بهترین شیوه ها در طراحی، توسعه، و کپی رایتینگ به دلایلی می کنند.

تارهای براق شرکت های بزرگ را برای لحظه ای فراموش کنید. اگر تیم باتجربه ای پشت سر خود ندارید یا بودجه کافی برای استخدام ندارید، باید روی به دست آوردن نتیجه مطلوب تمرکز کنید - یک وب سایت "به اندازه کافی خوب" برای کسب و کار کوچک شما.

2. مطمئن شوید که با محتوای وب سایت شروع کرده اید نه طراحی

هنگامی که طرز فکر دست نخورده است، باید روی ایجاد محتوا برای وب سایت خود تمرکز کنید. اغلب، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک با تجربه کمتری که اولین وب‌سایت خود را می‌سازند، مرتکب این اشتباه می‌شوند: آنها ابتدا روی طراحی تمرکز می‌کنند و تنها سپس روی محتوا برای «پر کردن شکاف‌ها». آنچه می خواهید بگویید و نشان دهید باید نحوه نمایش آن را در وب سایت دیکته کند، نه برعکس.

3. بیشترین بهره را از سازندگان وب سایت مدرن ببرید

سازندگان وب سایت در دهه گذشته به طور فزاینده ای محبوب شده اند. در حالی که در ابتدا صاحبان مشاغل در مورد آنها شک داشتند، نیروگاه هایی مانند  Wix  و  Squarespace  به طور جدی بازی خود را بهبود بخشیدند و اکنون وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای برای صاحبان مشاغل کوچک با کسری از قیمت ارائه می دهند. آنها یک راه حل همه کاره ارائه می دهند که نه تنها با طراحی وب سایت سروکار دارد، بلکه شامل دامنه ها و هاست نیز می شود.

WIX Studio

4. از قالبی استفاده کنید که بهترین تناسب با کسب و کار شما دارد

همه سازندگان وب سایت محبوب، الگوهای بسیاری را برای اکثر مناطق تجاری محبوب ارائه می دهند. تعمیرگاه خودرو؟ مطمئن. نانوایی کوچک؟ آسان. آرایشگاه؟ آنها شما را تحت پوشش قرار داده اند! سعی کنید الگویی را پیدا کنید که به منطقه تجاری شما نزدیک است. حتی اگر هیچ قالب کاملی در دنیا وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد به این ترتیب ساختار و موضوع وب سایت به شما نزدیکتر خواهد شد و به کمترین تغییرات نیاز خواهد داشت.

5. ابتدا تلاش خود را روی صفحات ضروری متمرکز کنید

هنگامی که یک کسب و کار کوچک با محدودیت ها سر و کار دارد، اولویت بندی به یک مهارت حیاتی تبدیل می شود. در مورد وب سایت ها هم همینطور است. با مهمترین صفحات مانند صفحه اصلی، درباره، تماس، و خدمات یا محصولات شروع کنید. صفحات اضافی را می توان بعدا اضافه کرد. همین امر در مورد عناصر طراحی نیز صدق می کند. با ساده و کاربردی نگه داشتن طراحی، زمان صرف شده برای عناصر بصری را کاهش خواهید داد.

6. از منابع موجود برای تصاویر، نمادها و سایر عناصر بصری استفاده کنید

در حالی که داشتن عکس‌های واقعی از کسب‌وکارتان مفید است – نشان دادن چهره‌های واقعی افراد واقعی برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار ارزشمند است – می‌توانید بدون آن‌ها کار کنید. از منابع سایت هایی مانند  Adobe Stock  یا  Shutterstock  برای خرید و افزودن سریع تصاویر به سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید وب‌سایت‌هایی مانند  Unsplash  یا  Pexels را کاوش کنید ، جایی که استفاده از تصاویر رایگان است. همین کار را می توان برای فرم ها، دکمه ها و سایر عناصر رابط کاربری انجام داد.

7. وظایف ایجاد وب سایت را برون سپاری کنید تا بر کسب و کار خود تمرکز کنید

اگرچه بیشتر سازندگان وب سایت بر روی ویرایش ساده کشیدن و رها کردن تمرکز می کنند و اکثر کاربران می توانند خودشان این کار را انجام دهند، مهارت های خاصی هنوز مورد نیاز است. و مقداری طعم خوب! اگر عموماً به فن آوری علاقه دارید، ایجاد یک وب سایت شرکتی خودتان مشکلی ندارد. اگر نه، آن را به متخصصان برون سپاری کنید و بر آنچه که بهتر می دانید تمرکز کنید – توسعه کسب و کارتان.

آیا ایجاد یک وب سایت برای یک کسب و کار کوچک سخت است؟

در حالی که ایجاد وب‌سایت‌های بزرگ و پیچیده برای شرکت‌های بزرگ ارزش دارد، کسب‌وکارهای کوچک ممکن است همیشه به آن نیاز نداشته باشند، به خصوص اگر خود وب‌سایت ارزشی ایجاد نکند. اگر فقط مکانی برای نمایش کارهای قبلی شما و ارائه اطلاعات تماس شما به مشتریان بالقوه است، یک وب سایت ساده می تواند در یک یا دو روز تکمیل شود. ما امیدواریم که نشان داده باشیم که می توان آن را به راحتی و بدون زحمت انجام داد.

با رعایت این نکات، می توانید زمان مورد نیاز برای راه اندازی یک وب سایت کاربردی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. می توانید برای انتخاب  فونت ها  یا  رنگ های مناسب برای وب سایت خود هزینه کنید . اما فراموش نکنید که تمرکز کلید است: ابتدا ویژگی های ضروری را ایجاد کنید و سپس سایت را در صورت نیاز تکرار و بهبود دهید.

این رویکرد به شما امکان می دهد اولین MVP (حداقل محصول قابل دوام) خود را ایجاد کنید. پس از آن، به طور رسمی می توانید به دوستان خود ببالید که یک طراح وب هستید. بهترین شانس!

  • کبری خجسته