طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

طراحی سایت-سئو سایت

طراحی انواع وب سایت و سئو و بهینه سازی انواع وب سایت

  • ۰
  • ۰

شاید ندانید، اما اگر صاحب یک وب‌سایت هستید، درگیر نبردی مداوم هستید.

نه، من در مورد امنیت سایبری صحبت نمی‌کنم، اگرچه آن هم مهم است - من در مورد نبرد برای جلب توجه صحبت می‌کنم. دشمنان شما؟ هر صاحب وب‌سایت دیگری در حوزه کاری شما، که بسیاری از آنها احتمالاً در هدایت ترافیک به وب‌سایت خود بهتر از شما عمل می‌کنند. این بدان معناست که مشتریان بالقوه، خوانندگان یا سایر اشخاص علاقه‌مند، کسب‌وکار آنها را کشف می‌کنند، اما کسب‌وکار شما را نه.

خوشبختانه، راه‌های زیادی برای جلب توجه مجدد وجود دارد. به جای اینکه فقط از خود بپرسید که چرا وب‌سایت شما بازدیدی ندارد، می‌توانید گام‌های عملی برای افزایش بازدید از صفحه بردارید. چه رایگان و چه پولی، چه مقدماتی و چه پیشرفته، در اینجا نحوه افزایش ترافیک وب‌سایت به روش صحیح آورده شده است.

مشاوره طراحی سایت در قزوین با خجسته وب

۸ راه برای هدایت ترافیک به وب‌سایت شما

وقتی صحبت از دانستن چگونگی افزایش ترافیک وب‌سایت می‌شود، لازم نیست واقعاً هزینه کنید. مطمئناً، ابزارهای پولی می‌توانند در زرادخانه یک بازاریاب وب‌سایت مفید باشند، اما ایده خوبی است که ابتدا از ابزارهای رایگان استفاده کنید.

۱. محتوای موجود خود را بهینه کنید

محتوای شما باید برای شما مفید باشد. اینجاست که بهینه‌سازی محتوا وارد عمل می‌شود. به عبارت ساده، بهینه‌سازی محتوا به معنای بررسی این است که هر محتوایی که منتشر کرده‌اید، یک کلمه کلیدی خاص را هدف قرار می‌دهد (یعنی عبارتی که افراد معمولاً هنگام جستجو در گوگل تایپ می‌کنند، مثلاً «بهترین کفش‌های دویدن»). این به این معنی نیست که بهینه‌سازی کلمات کلیدی به خودی خود تضمین می‌کند که کاربرانی را که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید، جذب می‌کنید - ابتدا به یک برنامه محتوای قوی نیاز دارید تا مطمئن شوید که موضوعات را پوشش می‌دهید و به سؤالاتی که کاربرانتان بیشتر به آنها علاقه دارند پاسخ می‌دهید. با این حال، هنگامی که این پایه را ایجاد کردید، بهینه‌سازی محتوای شما برای همسو شدن با هدف کاربران، از رشد ترافیک شما پشتیبانی می‌کند.

ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارد که به بازاریابان محتوا کمک می‌کند تا برای پست‌های آینده خود، تحقیقات کلمات کلیدی انجام دهند. در سال‌های اخیر، این سرویس‌ها نیز در حال گسترش بوده‌اند و نه تنها به شما در تحقیق کلمات کلیدی کمک می‌کنند، بلکه به شما در بهینه‌سازی محتوای موجود خود برای هدف‌گیری بهتر کلمات کلیدی نیز کمک می‌کنند و پیشنهاداتی در مورد چگونگی استفاده مجدد از آن برای عملکرد بهتر ارائه می‌دهند.

یک سایت بهینه شده، بستری از ترافیک ماهانه قابل اعتماد را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن به عنوان پایه و اساس هر چیز دیگری استفاده کنید.

۲. محتوای بیشتری تولید کنید

بهترین راه برای افزایش ترافیک وب، داشتن محتوای بیشتر برای هدایت آن ترافیک است. درست است، فقط بیشتر بنویسید، و ممکن است شاهد افزایش ترافیک وب‌سایت خود باشید.

البته، موضوع فراتر از این است. اگر هدف شما افزایش ترافیک وب است، با ایجاد یک برنامه محتوای واقعی برای وب‌سایت خود شروع کنید. سپس، در مورد موضوعاتی که پوشش می‌دهید، تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید و مطمئن شوید که محتوای شما می‌تواند به درستی رتبه‌بندی شود (در ادامه در مورد نحوه انجام این کار بیشتر توضیح داده شده است). مطمئن شوید که ایده خوبی از انواع عبارات جستجویی که مخاطبان شما استفاده می‌کنند، دارید تا بتوانید محتوای خود را برای آنها تهیه کنید. همچنین ارزش دارد که در مورد موضوعات برتر در صنعت خود تحقیق کنید تا بتوانید مجموعه‌ای از محتوا را پیرامون آن موضوعات ایجاد کنید، در صنعت خود تخصص ایجاد کنید و اعتبار سایت خود را افزایش دهید.

وقتی یک برنامه محتوایی با کلمات کلیدی مناسب ایجاد کردید، محتوای خود را جمع‌آوری کرده و آن را در سایت خود منتشر کنید. اگر توانستید یک برنامه منسجم تهیه کنید و کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان خود را هدف قرار دهید، باید به مرور زمان شاهد افزایش ترافیک باشید. این اتفاقی است که برای سایت خودم افتاد - وقتی یک برنامه محتوایی تهیه کردم و تلاش بیشتری برای تحقیق کلمات کلیدی انجام دادم، شاهد افزایش ترافیک بسیار زیادی بودم.

شما می‌توانید ابزارهایی برای شناسایی روندهای موجود در حوزه کاری خود پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد محتوا را برای بهره‌برداری از آن روندها گردآوری کنید. این سرویس‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند تا افراد تأثیرگذار در حوزه کاری خود را شناسایی کنید، که می‌توانید برای ایده گرفتن برای محتوای خود به آنها مراجعه کنید یا برای محتوای حمایت‌شده در پلتفرم‌های آنها به آنها مراجعه کنید. برخی از این ابزارها حتی می‌توانند به شما در ارتباط با افراد تأثیرگذار کمک کنند و دردسر یافتن اطلاعات تماس دقیق را از بین ببرند.

۳. اینفلوئنسر استخدام کنید

این روزها، بازاریابی تأثیرگذار می‌تواند در طول زمان تأثیر زیادی بر ترافیک وب‌سایت شما داشته باشد، و البته تأثیراتی که می‌تواند بر آگاهی از برند داشته باشد را نیز نباید نادیده گرفت. اینفلوئنسرها لزوماً فقط در تیک‌تاک یا سایر پلتفرم‌های ویدیوی کوتاه فعالیت ندارند - آنها می‌توانند دنبال‌کنندگان زیادی در سایت‌هایی مانند X یا Threads، حساب‌های کاربری بزرگ یوتیوب یا سایر سایت‌ها داشته باشند.

پرداخت هزینه برای پست‌های حمایت‌شده پیرامون محصول یا وب‌سایت شما می‌تواند بخش بزرگی از درک چگونگی افزایش ترافیک وب‌سایت باشد، به‌خصوص اگر مستقیماً به سایت شما لینک داده شوند.

۴. یک برنامه واقعی برای رسانه‌های اجتماعی تهیه کنید

رسانه‌های اجتماعی کار سختی است، اما از آنجایی که این بخش «رایگان» است، احتمالاً به دنبال استخدام مدیر رسانه‌های اجتماعی نیستید. این یعنی همه چیز به خودتان بستگی دارد، و این روزها، صرفاً انتشار یک پست هر چند روز یکبار احتمالاً کافی نیست.

برای ایجاد یک برنامه برای رسانه‌های اجتماعی، ابتدا مطمئن شوید که در تمام پلتفرم‌های اصلی، از جمله پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه مانند TikTok، حساب کاربری برای برند خود دارید. محتوای ویدیویی این روزها بسیار مهم است و می‌تواند در افزایش آگاهی از برند شما بسیار مفید باشد. پس از مرتب کردن حساب‌های کاربری خود، فهرستی از موضوعات در صنعت خود تهیه کنید که فکر می‌کنید ممکن است در رسانه‌های اجتماعی خوب عمل کنند. به دنبال موضوعات کوتاه و جذابی باشید که به راحتی قابل حل باشند. در نهایت، محتوا و پست‌هایی را در مورد آن موضوعات ایجاد کنید و آنها را برنامه‌ریزی کنید.

بحث‌های زیادی در مورد اینکه هر چند وقت یکبار باید پست بگذارید وجود دارد و این موضوع تا حد زیادی بسته به پلتفرم متفاوت است، اما هدف این است که حداقل سه یا چهار پست در هفته، اگر نه بیشتر، در هر پلتفرم داشته باشید. یاد بگیرید که چگونه برای رسانه‌های اجتماعی محتوا ایجاد کنید .

ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی به شما در برنامه‌ریزی، ویرایش و زمان‌بندی پست‌هایتان و مدیریت پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان کمک می‌کنند. این ابزارها با تمام پلتفرم‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی و ترجیحاً پلتفرم‌های ویدیوی کوتاه ادغام می‌شوند.

۵. یک فهرست پستی ایجاد کنید (و از آن استفاده کنید)

بازاریابی ایمیلی هنوز هم اهمیت زیادی دارد و می‌تواند هر بار که ایمیل ارسال می‌کنید، ترافیک زیادی را به سایت شما هدایت کند. به همین دلیل، ایجاد یک لیست ایمیل که بتوانید در طول زمان از آن استفاده کنید، ارزشش را دارد.

برای شروع ساخت یک لیست ایمیل، مطمئن شوید که یک فرم ثبت نام آسان برای خبرنامه در وب سایت خود دارید و در مورد خبرنامه در رسانه های اجتماعی پست بگذارید. با افزایش تعداد افراد در لیست ایمیل، می توانید از این لیست برای جذب ترافیک بیشتر و بیشتر استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که با ایمیل های زیاد به مشترکین خود هرزنامه ارسال نمی کنید، زیرا انجام این کار باعث می شود آنها اشتراک خود را لغو کنند.

البته، صرفاً داشتن یک لیست لزوماً کافی نیست - شما همچنین باید محتوایی ایجاد کنید که بتوانید به لیست پستی خود ارسال کنید. با این حال، این بسته به برند شما متفاوت خواهد بود. این می‌تواند نسخه‌های کوتاه‌تری از داستان‌هایی باشد که به محتوای وب‌سایت شما لینک می‌دهند، کوپن‌هایی برای محصول شما و غیره.

۶. برای محتوای بیشتر هزینه کنید

ایجاد حس تخصص در صنعت شما می‌تواند دشوار باشد، به خصوص وقتی که شامل ده‌ها پست و محتوای دیگر باشد که ممکن است وقت کافی برای گردآوری آنها را نداشته باشید.

یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به تولید محتوا در سایت شما، پرداخت هزینه برای آن است. نویسندگان مستقل را برای تولید محتوا، از جمله محتوای نوشتاری و محتوای ویدیویی استخدام کنید. این به تسریع استراتژی محتوای شما کمک می‌کند و تضمین می‌کند که هیچ فرصتی را در رتبه‌بندی گوگل و سایر موتورهای جستجو از دست ندهید.

۷. خرید تبلیغات

علاوه بر پرداخت هزینه برای محتوای ارگانیک بیشتر از اینفلوئنسرها، ممکن است ارزش خرید تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی یا در جستجو را داشته باشد . این نوع تبلیغات در فید کاربر در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یا در بالای صفحه جستجو در مورد تبلیغات جستجو نشان داده می‌شوند که هر دو به افزایش آگاهی از برند نیز کمک می‌کنند.

احتمالاً باید کمی آزمایش کنید تا انواع مناسب تبلیغات و پلتفرم‌هایی را که برای برند شما مناسب هستند، پیدا کنید. سعی کنید چند نوع پست مختلف را در چند پلتفرم مختلف خریداری کنید و پس از چند روز به تجزیه و تحلیل آن تبلیغات توجه ویژه‌ای داشته باشید. این موضوع در مورد تبلیغات جستجو نیز صادق است - تبلیغات با عناوین و متن‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بهتر عمل می‌کند. در نهایت، مطمئن شوید که تبلیغات شما به طور خاص مخاطبان شما را هدف قرار داده است، زیرا هیچ فایده‌ای ندارد که برای تبلیغاتی که برای کاربرانی که واقعاً نمی‌توانند از خدمات شما استفاده کنند، نمایش داده می‌شوند، هزینه کنید.

۸. محتوای خود را در فضای وب آزاد توزیع کنید

پیشنهاد محتوا سیستمی برای پیشنهاد محتوا به بازدیدکنندگان بر اساس آنچه که در حال حاضر به آن علاقه دارند - در وب باز - است. شما اغلب این نوع تبلیغات را به شکل ویجت‌ها، بنرهای نمایشی و فیدها مشاهده خواهید کرد.

ابزارهای توصیه محتوا شامل افزونه‌های وب‌سایت و پلتفرم‌های نرم‌افزاری می‌شوند. این ابزارها از فناوری هوش مصنوعی برای توصیه محتوای شما بر اساس کلمات کلیدی، برچسب‌ها و نحوه تعامل کاربران با محتوا در لحظه استفاده می‌کنند.

  • ۰۴/۰۸/۱۴
  • کبری خجسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی